top of page

איך מודדים התקדמות והצלחה בעסק צעיר?

מה למדוד ומה להסיק מהמדידה זו שאלה שאנחנו שואלים את עצמנו הרבה. כיון שאנחנו בתחילת הדרך, לתשובות האלו יש משמעות ישירה על השירות שלנו לרבות פיץ׳ המכירה, התמחור, אורך התהליך ואפילו מחשבות לכיוון שירות המשך. אלו הפרמטרים שאנחנו מודדים בכל תחום:


ניהול


תכנון יעדים תקופתיים ובדיקה של עמידה בהם כולל תחקור בסוף התקופה שכולל:

- אם עמדנו ביעד מעל למצופה - מה עשינו להשגת התוצאות האלו והאם ניתן לשחזר את זה

- אם עמדנו ביעד כמתוכנן - האם ניתן להגדיל את ההצלחה בעתיד

- אם לא עמדנו ביעד - מה היו המכשולים? האם למדנו להתגבר עליהם? האם שווה לנסות שוב


מוצר 


1. שביעות רצון של לקוחות - כדי להמשיך ולדייק את המוצר, בסיום התהליך כל הלקוחות מקבלים משוב אנונימי בו אנחנו בודקים שביעות רצון מהתהליך, שואלים על שינוי בתפיסת העולם הפיננסי בעקבות השירות ומבקשים הצעות לשיפור.

2. שביעות רצון של עוקבים - שולחים משוב לכל המשתתפים אחרי כל הרצאה במטרה למדוד שביעות רצון, ללמוד איזה תכנים נוספים מעניינים אותם ולקבל נקודות לשימור ולשיפור


שיווק


1. הרשמות חדשות להדרכות שלנו - מדי מספר חודשים אנחנו מעבירים הרצאה פתוחה לקהל הן כחלק מבניית המוג שלנו והן כחלק מאג׳נדה חברתית שאנחנו מאמינים בה

2. הרשמות חוזרות להדרכות שלנו - ככל שיש לנו יותר משתתפים חוזרים ככה אנחנו לומדים שהתוכן שלנו נותן ערך ורלוונטי לקהל העוקבים שלנו

3. חשיפות לתוכן שלנו - מספר כניסות לבלוג, לאתר, ערוץ יוטוב, רשתות חברתיות וכו׳

4. הרשמות לניוזלטר


מכירות


1. עלייה קבועה בלידים איכותיים - אנשים שפונים אלינו אקטיבית וקובעים שיחה לקבל פרטים על השירות

2. עלייה באחוז הלידים שהופכים ללקוחות


 

רוצה סופסוף לעשות סדר בכסף שלך?

שירות התכנון הפיננסי שלנו הוא בול בשבילך.


נבחן את כל התוכניות שלך, נבנה תכנית פעולה מותאמת אישית וניישם אותה – הכל בשקיפות מלאה וללא אינטרסים נסתרים.




צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page